Перейти до основного вмісту
Лідер-Комфорт

Даний виконавець послуг має наміру виставляти мешканцям Кам'янського квартплату, виходячи з тарифу до 3 грн 90 коп. за метр загальної площі квартири. Для порівняння: КП «Добробут» (працює за тарифами КП «УКОЖФ») виписує мешканцям платіжки за тарифом 4 грн 50 коп. - 4 грн 70 коп. за метр квадратний.

Навіть побіжне порівняння зазначених двох тарифів показує, що послуги підприємства «Лідер-Комфорт» обійдуться жителям Кам'янського дешевше. Але журналісти не звикли вірити на слово і звернулися до менеджера-управителю компанії «Лідер-Комфорт» Сергія Лисого з проханням пояснити, за рахунок чого підприємство змогло знизити вартість своїх послуг.

Перелік послуг «Лідер-Комфорт» ширше, ніж пропонує КП «УКОЖФ»

Сергій Лисий зазначив, що «Лідер-Комфорт» готове надавати своїм клієнтам абсолютно все ті послуги, які є в тарифі комунальних керуючих компаній.
Зокрема, це прибирання прибудинкових територій, технічне обслуговування ліфтів, освітлення місць загального користування, поточні ремонти конструктивних елементів житлових будинків, обслуговування внутрішньобудинкових комунікацій (електрика, водопровід, каналізація, теплопостачання і газові мережі).

Сергій Лисий висловив упевненість, що нарікань від мешканців на якість обслуговування будинкових комунікацій не буде. Справа в тому, що в розпорядженні компанії «Лідер-Комфорт» своя повністю укомплектована аварійна служба.

Ринок зобов'язує пропонувати клієнтам більше

Сергій Лисий зазначив, що, на відміну від комунальних керуючих компаній, куди міська влада автоматично «загнали» все квартирні будинки Каменського, приватного підприємця доводиться боротися за свого клієнта. З огляду на це адміністрація «Лідер-Комфорту» прийняла рішення за рахунок зниження рентабельності роботи підприємства розширити для городян перелік пропонованих послуг.

Зокрема, «Лідер-Комфорт» вже сьогодні готовий без додаткової плати виконувати наступні роботи:
- дезінфекцію місць загального користування (2 рази на рік);
- дератизацію (знищення гризунів, 2 рази на рік);
- прибирання сходових кліток (2 рази на місяць).

Менше бардаку - нижче тариф

Журналісту розповіли, що «Лідер-Комфорт» - це підприємство приватне, тому тут немає роздутого штату, як на комунальних підприємствах, де є директора, заступники директорів, начальники відділів, а у них - свої заступники і т. Д. А зарплата кожної штатної одиниці в кінцевому рахунку позначається на тарифі для споживача.

За словами Сергія Лисого, підприємство має намір працювати суто в рамках закону: тобто з мешканцями укладається договір, і «Лідер-Комфорт» зобов'язується виконувати перед споживачем всі пункти, які там прописані. За це, власне кажучи, з мешканців і буде стягуватися квартплата. А ось на комунальному підприємстві, на думку Сергія Лисого, ситуація інша (тому й тариф вище).

Керівники комунальних керуючих компаній, як правило, систематично змушені отримувати від мерії різного роду додаткові завдання і доручення, відмовитися від виконання яких не можна. В кінцевому ж рахунку ці «хотілки» чиновників споживач фінансує зі своєї квартплати.

Далі Сергій Лисий коротко зупинився ще на декількох, суто економічних аргументах, які дозволяють «Лідер-Комфорту» працювати за нижчими тарифами:
- «Лідер-Комфорт» знаходиться на єдиному податку, а значить має право робити менші відрахування в бюджет, ніж комунальні КП, які працюють на загальній системі оподаткування;
- закупівлі матеріалів і комплектуючих приватник може дозволити собі робити у постачальника з кращою ціновою пропозицією (це істотно раціоналізує витрати);
- підприємство укомплектовано новим економічним транспортом, а не старими авто, ремонт та експлуатація яких влітає в копійку.